2 Aralık 2011 Cuma

NEED FOR SPEED WORLD TÜRKÇE ANLATIM VE HACK PROGRAMLARI



Arkadaşlar Need for speed World harıka bır oyun ancak Türkçesi olmadığı için bir çok arkadaş oynama ve gelişmede zorlanmaktadırlar. Ben bir türkçe site buldum ve sizlerle de paylaşmak istedim.
Oyunun tüm detayları Türkçe bu adresde detaylıca verilmiştir.


Arkadaşlar oyunun çok çeşitli hileride var .

Hilelerle bedava bost alabıldıgınız gıbı

Arabanızın hızını
Yol tutuş performansını
Polislere çarpmada daha etkili vuruş
ve bir çok daha özelliği 

nfsw_trainer_v1_2_7

bu programda bulabilirsiniz. programı ise google da ismini yazarak kolayca ulaşabilirsiniz. Bloğuma yükleme şansım olmadığı için ben ekleyemedim üzgünüm.

En güzeli dürüst oynamak ancak kayıtlı oyuncuların büyük bölümü bu hileleri kullandığı için tad alınamıyor .

İyi oyunlar dilerim.













need for speed world hile ve şifreleri
nfs world hileleri
nfs world şifreleri 
nfs world hack programı
nfs world türkçe anlatım sitesi
nfs world hileler ve türkçe anlatım
nfs world hile ve bost kazanma
nfs world hile ve şifreleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder