3 Aralık 2011 Cumartesi

Eliptik Bisiklet hakkında kısa öz bilgi

Eliptik bisiklet ve etkileri




Değerli arkadaşlar ;

Uzun araştırmalar sonucu evde spor yapmak ve kilo vermeye yardımcı rejimime destek olması amaçlı olarak eliptik bisiklet alma kararı verdim.

Spor salonları yoğun iş temposunda aksatılması en kolay bir aktivite olmaktan öteye geçememekte. Bu sebeple benim yaşam tarzıma ve çalışma tempoma evde spor yapmak daha uygun geldi.

Evde spor için bir çok alternatif vardır. Koşu bandı, bisiklet, eliptikler ve daha bir çok ürün.
Spor hocamın tavsiyesi üzerine eliptik bisiklet aldım. Eliptik bisiklet diğer bisiklet ve koşu bantlara nazaran çok daha az yorucuydu çünkü bir nevi uzay yürüyüşü yapmakla beraber kardiobasküler antremanı mı yorulmadan ve eklemlere yüklenmeden yapabiliyordum. 
Biz kilolu kişiler için yapılan sporun eklemlerimize yüklenmemesi sakatlık ve yoruculuk açısından çok daha önemli bir konu.
Eliptik bisiklet kollar bacak ve bel kaslarının tamamını eklemlere yüklenmeden bedene yorgunluk vermeden maximum boyutta çalıştırmakta.
Bence kısa tarifi yorulmadan en güzel spor şeklidir.

Bir eliptik bisiklet alırken dikkat etmeniz gereken en önemli husus ise kilonuza uygun bir eliptik bisiklet almak. Bakım istemeyen bu spor aleti diğerleri gibi bir çok modelde üretilmiş olup bu modeller ağırlıkla kullanıcının kilosuna uyarlanmak amaçlı çeşitli modellerde üretilmiştir.
Taşıma kapasitesi arttıkça fiyatta artmaktadır.

Uzun teknik bilgiler aktarıp sizleri sıkmak istemiyorum. Kısacası kullandığım ve faydasını gördüğüm bu aleti sizlere şiddetle tavsiye ediyorum.

Benim evde kullandığım marka model. Voit AT 300


Gösterge Bilgileri : Geniş, kullanımı kolay ekran, mesafe, hız, efor, RPM (dakikadaki adım sayısı), kalori ve nabız atışını gösterir.
Program Sayısı : 16 adet zorluk seviyesi (dokunmatik) 12 hazır program, 1 kullanıcı programı ve 4 nabız kontrol programı EKG nabız seviyesini doğru olan seviyede tutar.
Cihazın Kurulu Ebatları : 138x51x166 cm
Cihazın Ağırlığı : Net: 53 kg
Nabız Ölçme Sistemi : Avuç içinden nabız ölçer.
Diğer Özellikler : Tüm vücut için çift etkili, eliptik eğitici. Tüm temel kas gruplarını çalıştırır ve daha fazla kalori yakar Patentli “Friction Free Resistance” sistemli. Güvenli kayış kullanım sistemi, Pil (kablosuz) yada şebekeye bağlanabilir güç kaynağı, ön taşınabilir tekerlekler, geniş profil yapısı (7.60 cm)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder